We can never fully stand in anyone’s shoes or claim to vicariously speak for anyone else.

Vaknade tio i nio, tog en träningstablett, väntade 20 minuter, gick och pratade med mamma en stund, åt en halv banan, tränade 21 minuter, åt resten av bananen, tvättade av mig och satte mig här. Skön morgon! Sov sex timmar men använda Sleep cycle appen så vaknade jätte skönt och utvilad! Nu är jag glad, underbart.
Lyssnade på Johnny Cash när jag tränade med, det var också bra. Gillar honom, har kommit på att jag hoppas att jag lyssnar på honom när jag dör, låter hemskt för många för döden ska man ju inte prata om, men hallå, det mest vanligaste och det som garanterat kommer hända alla kan ju inte vara så farligt.

Jag säger inte att jag vill dö än, har alldeles för mycket kvar som jag vill göra, jag säger bara vad jag önskar att få lyssna på när döden inträffar, det är väl inte så farligt! Men alla kan och ska inte tycka lika, men livet blir mycket lättare om man inte ser så hårt på döden, det är värre med saknaden, men det kan vi ta en annan gång. Jag säger som Johnny Cash:

"I think I understand a little bit about how you feel about some things. It’s none of my business about how you feel about some other things. And I don’t give a damn about how you feel about some other things."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0