Duktig tjej

Idag efter praktiken har jag skissat på en bloglovin'logga och ritat upp den "rent" på pappret som jag ska färglägga den på..( jag skissar ju alltid på kopieringspapper och ritar sedan av skissen genom att använda ljusbordet för att få så rena linjer som möjligt... och papper för den delen med för jag suddar väldigt mycket haha)

Efter att ha klurat på loggan så testade jag lite akvarellteknik på ett kraftigare papper, det var kul och roligt att bara få leka och testa sig fram.

Och efter det så tränade jag på crosstrainern i 40 minuter och på högsta trögheten ganska länge! Känns bra. Så nu ligger jag nyduschad och ska sova, har inte slagit på tvn än och ska verkligen försöka låta bli! Känner mig duktig, det kanske blir någon ordning på mig tillslut med sömn och allt? Vem vet?

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0