Mysdag

Har haft en riktig mysdag idag, vaknade upp hos min älskling, fick skjuts av honom hem och gick o la mig igen. Åkte till praktiken vid elvatiden och där har jag och Mia (vän och butiksägaren för Mili's Beauty där jag har praktik nu och extrajobbar ibland..) målat lösnaglar hela dagen! Jag visade henne en vatten marmorerings teknik med nagellack, Mia ville testa det på en gång! Det var jättekul och vi ska fortsätta imorgon.

Sen när jag kom hem på kvällen åt jag med mami sen så ringde min moster Mimmi och ville ha hjälp med hennes nya iPhone så hon kom hem till oss och jag fixade lite.. det var så mysigt att få rå om henne, bästa mimsan.

Så nu ligger jag här i sängen och ska sova, hoppas på en lika fin dag imorgon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0