Galenskaper och sjuktid

Har ju i ca 7 veckor haft problem med tre visdomständer, varav två som rök för två veckor sedan.. När det äntligen börja gå över och slutat göra ont får jag en dunder förkylning, superkul! Eller hur? Snart blir jag nog bitter.
Idag åkte jag in till skolan med tåget 07.35, lämnade in ett papper, åkte hem 08.49.. när jag träffar på min lärare så säger han att jag bara kunde ha ringt så hade det löst sig ändå med pappret.. smart moa.</div>
Men nu är jag hemma iallafall, sover lite, snyter mig lite, tar lite alvedon &amp; ipren &amp; rinexin &amp; sinova, sover lite, ritar lite, bloggar lite och (håll i er) twittrar lite!! Ja just det, sjukt är det, jag har skaffat twitter. Jag som trodde att jag aldrig skulle göra det. Kände idag att det var en ganska skön grej att hålla på med om man tänker mycket och vill få ur sig lite.. bara inte så många följer, då blir jag väl lika tyst som på facebook. Får försöka hålla mig hemlig.
Har ju i ca 7 veckor haft problem med tre visdomständer, varav två som rök för två veckor sedan.. När det äntligen börja gå över och slutat göra ont får jag en dunder förkylning, superkul! Eller hur? Snart blir jag nog bitter.
Idag åkte jag in till skolan med tåget 07.35, lämnade in ett papper, åkte hem 08.49.. när jag träffar på min lärare så säger han att jag bara kunde ha ringt så hade det löst sig ändå med pappret.. smart moa.
Men nu är jag hemma iallafall, sover lite, snyter mig lite, tar lite alvedon & ipren & rinexin & sinova, sover lite, ritar lite, bloggar lite och (håll i er) twittrar lite!! Ja just det, sjukt är det, jag har skaffat twitter. Jag som trodde att jag aldrig skulle göra det. Kände idag att det var en ganska skön grej att hålla på med om man tänker mycket och vill få ur sig lite.. bara inte så många följer, då blir jag väl lika tyst som på facebook. Får försöka hålla mig hemlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0