Sämsta bloggen

Förlåt mig för världens sämstaste uppdatering! Men mår så jätte dåligt verkligen så känner att jag inte orkar sitta och klaga, men jag har verkligen otroligt ont i munnen fortfarande. Jag orkar inte göra någonting, jag bara ligger. Verkar kul? Nej. Verkar vara något ni vill läsa om? Nej. Så därför är jag tyst som en mus, eller ja... Möss skriver inte och att läsa är inget som låter... Men aja.

Men!!! Imorgon SKA jag vara pigg, för Jules och jag ska ut och fira varandra med mat, vin och goda drinkar.. Men dans får det bli nästa helg troligen för det är stort nog om jag orkar ta mig ut haha.

Just det, har fått fnatt med, (när jag orkar - vilket är sällan) så ritar jag blommor.. Hur många som helst, jag fyller A4 papper med små små blommor.. Undra om det är mitt undermedvetna som försöker pigga upp mig? Nu har jag börjat rita ett mönster med.. Blir många sånna papper med, ska ta någon bild, när jag orkar. Nu ska jag försöka sova, nattski!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0